Een offerte is een aanbieding om producten of diensten voor een bepaald bedrag te leveren. Op onze webshop kunt u geheel zelfstandig een offerte maken.
Heeft u vragen? Of heeft u liever dat wij een offerte op maat maken, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Aan een offerte / offerte aanvraag zijn geen kosten verbonden.
Als u op de offerte ingaat dan gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van Dijkstra Vereenigde
U bent pas verplicht om te betalen als u akkoord bent met de offerte.
Dat geldt duidelijk voor veel laboranten. Daarom kunt u ook een offerte maken in onze webshop! Aan de rechterzijde is “offerte aanvraag” in de webshop opgenomen.
Als u een prijsopgaaf wilt van uw producten, plaats u de producten in uw winkelwagen, klik dan eenvoudig op “offerte aanvragen” in uw winkelmandje en u ontvangt automatisch een formele offerte in uw Inbox. Deze kunt u vervolgens doorsturen naar uw inkoopafdeling.
Een offerte is 20 dagen geldig.
De geldigheidsduur van een offerte is 20 dagen. Dit omdat de prijzen van grondstoffen, transport, import of bijvoorbeeld inkoop kunnen stijgen.
Als u binnen de geldigheidsduur van uw offerte akkoord gaat ontvangt u het product voor het aangeboden bedrag. Ook als ondertussen de prijzen zijn gestegen.
Zonder telefonisch contact of bezoek van een “productspecialist” is het mogelijk dat u zelf online uw eigen producten samenstelt.
Om uw eindprijs te bepalen hoeft u zich niet speciaal te registreren (en allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden te onthouden).
Hoe werkt dat precies?
- Maak een keuze van de gewenste producten en plaats deze in de winkelwagen
- Aan de rechterkant van de shop (bij Mijn winkelwagen / Mijn offerte) kunt u altijd zien welke producten in de winkelwagen geplaatst zijn
- Heeft u alle gewenste artikelen bij elkaar gezocht? Klik dan op offerte
- Vul uw gegevens en eventuele opmerkingen in en klik op vraag offerte aan
- Binnen enkele seconden ontvangt u de offerte met opgegeven artikelen per mail
Gebruik deze offerte om prijzen te vergelijken of geef deze door aan de afdeling inkoop om de bestelling verder af te handelen. Is dit niet helemaal duidelijk? Wij helpen u graag!
Bij storingen hebben wij een responsetijd van 48 uur. De technicus streeft ernaar om uw storing binnen de kortst mogelijke tijd te verhelpen. Onze Technische Service Afdeling beschikt over een eigen binnendienst, hier worden apparaten gerepareerd, getest en gekalibreerd. Uiteraard komen wij ook naar u toe indien de apparatuur bij u ter plaatse moet worden gerepareerd.
De Technische Service Afdeling Laboratoriumapparatuur van Dijkstra Vereenigde zorgt ervoor dat door ons geleverde apparatuur gedurende de totale levensduur optimaal en conform specificaties functioneert. Daarmee hopen we een essentiële bijdrage te leveren aan een langdurige relatie met onze klanten.
Wij bieden de volgende services:
- Installatie en oplevering van nieuwe apparatuur
- Preventieve onderhoudscontracten / Servicecontracten.
- Reparaties
- Kalibratie van apparatuur
Tel. Technische service afdeling: 0320-266 115
U heeft één jaar garantie op de aangekochte laboratorium apparatuur.
Ja, dat kunnen wij zeker!
Hoewel we gespecialiseerd zijn in het kalibreren van de door Dijkstra Vereenigde B.V. geleverde apparatuur is het ook mogelijk om laboratorium apparatuur van derden te kalibreren. Kalibraties worden uitgevoerd conform fabrieksspecificaties. Van de uitgevoerde kalibraties ontvangt u een certificaat met uitgebreide rapportage. De kalibraties worden uiteraard uitgevoerd met gekalibreerde en gecertificeerde meetinstrumenten, welke herleidbaar zijn naar (inter-)nationale standaarden.
De laboratorium apparatuur kunt u alleen bestellen voor een bezorgadres in Nederland. Het is niet mogelijk om deze artikelen naar het buitenland te laten sturen.
Met uitzondering van België, hier kunnen wij een selectie van onze producten bezorgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Om een bestelling te plaatsen bij Dijkstra Vereenigde heeft u geen account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een slechts uw afleveradres in te voeren. Volgt u de stappen zoals aangegeven op uw scherm en zodra uw betaling binnen is wordt uw product z.s.m. verzonden. U kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken om de status van uw bestelling te kunnen volgen. Het account kunt u ook gebruiken voor volgende bestellingen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’ (deze stap kunt u herhalen tot alle gewenste artikelen zijn geselecteerd)
Stap 2: klik op ‘Afrekenen’ in de rechterkolom waar uw geslecteerde producten staan.
Stap 3: Vul uw adres gegevens in zodat wij het product naar u toe kunnen sturen.
Selecteer de gewenste betaalmethode en controleer de gegevens van uw bestelling.
Stap 4: Uw bestelling is ontvangen!
Volg de betaal instructies om uw bestelling direct af te ronden. Na het ontvangen van uw betaling wordt de bestelling z.s.m. verzonden.
Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen. Voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland is het verstandig om eerst contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij leveren op een postbusadres geen pakketten af. Wij raden u daarom aan om bij een bestelling, geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen.
De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als u de voorkeur geeft aan een deellevering dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ja, uw webshop bestelling kunt u afhalen bij Dijkstra Vereenigde. Afhaaladres: Pascallaan 9, 8218 NJ, Lelystad. Het is wel noodzakelijk om hiervoor een afspraak te maken. Een afhaal afspraak kunt maken met onze klantenservice.
Wij streven ernaar om uw bestelling z.s.m. bij u af te leveren. De levertijd bedraagt ongeveer vier tot zes weken. Leveringstijden gelden steeds bij benadering. Overschrijding van de leveringstijd, mits binnen redelijke grenzen, zal geen aanleiding kunnen zijn tot annulering van orders of tot vergoeding van de door de overschrijding ontstane kosten of schade.
SPOED - Levering
Heeft u met spoed uw product nodig? Veel producten kunnen met spoed geleverd worden tegen een meerprijs. De prijzen en levertijden zijn afhankelijk van uw bestelling. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen
Tenzij anders overeengekomen, worden onze leveringen belast met vracht- en orderkosten. Bij verzendingen met een netto factuurwaarde hoger dan € 250,- worden deze kosten niet doorberekend, behoudens bij verzendingen van Dickey-john apparatuur (tot €500,-) en de Technische Service Afdelingen, waar altijd wel de vrachtkosten worden doorberekend. Te allen tijde kan echter aan de afnemer een bijdrage in de behandelingskosten worden berekend, terwijl extra kosten van expresse- en postpakketzendingen steeds in rekening zullen worden gebracht.
Vaste klanten kunnen bij Dijkstra Vereenigde op rekening bestellen. Hiervoor gelden enkele spelregels:
• U bent al klant bij Dijkstra Vereenigde;
• U heeft bij ons minimaal twee orders geplaatst en in totaal € 750,- of meer besteed;
• U komt positief door de Credit Check die Dijkstra Vereenigde uitvoert;
• U kunt een uittreksel van de KvK overleggen.
Wilt u op rekening kopen, neemt u dan eerst contact op met onze klantenservice
Creditcard
U kunt zowel met uw Visa Card als Mastercard betalen. Bij deze betaalmogelijkheid wordt een toeslag van 2,9% gerekend.
Vooruitbetalen via overboeking
U ontvangt een proformafactuur van Dijkstra Vereenigde. Zodra u deze heeft voldaan zal uw bestelling in behandeling worden genomen.
iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
MisterCash
Mistercash is een betaalsysteem voor met name mensen uit Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het Ideal betaalsysteem in Nederland.
Op rekening bestellen
Vaste klanten kunnen bij Dijkstra Vereenigde op rekening bestellen. Hiervoor gelden enkele spelregels:
• U bent al klant bij Dijkstra Vereenigde;
• U heeft bij ons minimaal twee orders geplaatst en in totaal € 750,- of meer besteed;
• U komt positief door de Credit Check die Dijkstra Vereenigde uitvoert;
• U kunt een uittreksel van de KvK overleggen.
Wilt u op rekening bestellen, neemt u dan eerst contact op met onze klantenservice